02. VAZ – 9. ČAS – e

II. VAZMENI TJEDAN – ČETVRTAK
02. VAZ
– Svagdan

SREDNJI ČAS

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu. Kako bijaše. Aleluja.

DEVETI ČAS

HIMAN

U sveti čas popodnevni
Na križu Janje izdahnu:
On tmine grijeha rasprši
I sav svijet svjetlom obasja.

Gle dan se bliži smiraju,
A Krista u grob polažu,
On mrtve tada poziva
Iz groba neka ustanu.

Sva slava Ocu vječnomu
I uskrslomu Sinu mu,
Sa Tješiteljem Presvetim
U vječne vijeke vjekova. Amen.

PSALMODIJA

Antifona:
Aleluja, aleluja, aleluja.

PSALAM 119 (118)  65 − 72. IX. (Tet) Pohvala Božjem zakonu
Ljubav je Božja ovo: zapovijedi njegove čuvati (1 Iv 5, 3).

Učinio si dobro svom sluzi, Gospodine, *
po riječi svojoj.
Nauči me razumu i znanju, *
jer u zapovijedi tvoje vjerujem.

Prije nego bjeh ponižen, lutao sam, *
ali sada tvoju čuvam riječ.
Ti si tako dobar i dobrostiv: *
nauči me pravilima svojim.

Oholi na me prijevare smišljaju, *
ali se ja svim srcem držim naredaba tvojih.
Srce im je poput sala bešćutno, *
a ja uživam u tvom Zakonu.

Dobro mi je što sam ponižen *
da bih tvoja naučio pravila.
Draži mi je zakon usta tvojih *
no tisuće zlatnika i srebrnika.

PSALAM 56 (57)  Pouzdanje u riječ Gospodnju
Krist se u muci očitova (Sv. Jeronim).

Smiluj mi se, moj Bože, jer me ljudi gaze, *
napadač me moj neprestano tlači.
Dušmani moji nasrću na me povazdan, *
mnogo ih je koji se na me obaraju.

Svevišnji, kad me strah spopadne, *
u te ću se uzdati.
Božje obećanje slavim, †
u Boga ja se uzdam i neću se bojati: *
što mi može učiniti smrtnik?

Od jutra do večeri obružuju me, *
svi naumi njihovi meni su na zlo.
Sastaju se i vrebaju, *
paze mi na korake, o glavi mi rade.

Ti izbroji dane mog progonstva, †
sabrao si suze moje u mijehu svom. *
Nije li sve zapisano u knjizi tvojoj?

Moji će dušmani uzmaknuti
čim te zazovem. *
Ovo sigurno znam: Bog je za mene!

Božje obećanje slavim, †
u Gospodina se uzdam i neću se bojati: *
što mi može učiniti čovjek?

Vežu me zavjeti koje učinih tebi, o Bože: †
prinijet ću ti žrtve zahvalne *
jer si mi dušu od smrti spasio.
Ti si očuvao noge moje od pada, *
da pred Bogom hodim u svjetlosti živih.

PSALAM 57 (56) Jutarnja molitva u nevolji
Ovaj Psalam opijeva muku Gospodinovu (Sv. Augustin).

Smiluj mi se, Bože, o smiluj se meni *
jer mi se duša utječe tebi!
U sjenu tvojih krila zaklanjam se *
dok pogibao ne mine.

Vapijem Bogu višnjemu, *
Bogu koji mi čini dobro.
Nek pošalje s nebesa i spasi me, †
nek postidi one što me progone: *
neka Bog pošalje dobrotu svoju i vjernost!

Ležim usred lavova *
koji proždiru ljudske sinove.
Zubi su im koplja i strijele, *
a jezik im mač je naoštren.

Uzvisi se, Bože, nad nebesa, *
slava tvoja nek je nad svom zemljom!
Mrežu namjestiše stopama mojim, *
stisnuše dušu moju;
iskopaše preda mnom jamu: *
sami nek u nju padnu!

Postojano je srce moje, Bože, †
postojano je srce moje; *
pjevat ću i svirati.
Probudi se, dušo moja! †
Probudi se, harfo i citro! *
Probudit ću zoru jutarnju.

Hvalit ću te, Gospodine, među narodima, *
među pucima pjevat ću tebi:
jer do neba je dobrota tvoja, *
do oblaka vjernost tvoja.
Uzvisi se, Bože, nad nebesa, *
slava tvoja nek je nad svom zemljom!

Antifona
Aleluja, aleluja, aleluja.

DOPUNSKA PSALMODIJA ZA TREĆI, ŠESTI I DEVETI ČAS

KRATKO ČITANJE      Usp. Kol 1, 12 – 14
Zahvaljujmo Bogu Ocu koji nas osposobi za dioništvo u baštini svetih u svjetlosti. On nas izbavi iz vlasti tame i prenese u kraljevstvo Sina, ljubavi svoje, u kome imamo otkupljenje, otpuštenje grijeha

R. Gospodine, ostani s nama, aleluja.
O. Jer zamalo će večer, aleluja.

MOLITVA
Milosrdni Bože, daj da cijelog života donosimo plodove milosti što nam ih nudi vazmeno vrijeme. Po Gospodinu.

O. Amen.
Blagoslivljajmo Gospodina.
O. Bogu hvala