04. VAZ – 9. ČAS – b

IV. VAZMENI TJEDAN – PONEDJELJAK
04. VAZ – Svagdan

SREDNJI ČAS

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu. Kako bijaše. Aleluja.

DEVETI ČAS

HIMAN

U sveti čas popodnevni
Na križu Janje izdahnu:
On tmine grijeha rasprši
I sav svijet svjetlom obasja.

Gle dan se bliži smiraju,
A Krista u grob polažu,
On mrtve tada poziva
Iz groba neka ustanu.

Sva slava Ocu vječnomu
I uskrslomu Sinu mu,
Sa Tješiteljem Presvetim
U vječne vijeke vjekova. Amen.

PSALMODIJA

Antifona
Aleluja, aleluja, aleluja.

PSALAM 119 (118) 129 – 136 XVII (Pe) Razmišljanje o riječi Božjoj
Punina zakona jest ljubav (Rim 13, 10).

Divna su tvoja svjedočanstva, *
stoga ih čuva duša moja.
Objava riječi tvojih prosvjetljuje, *
bezazlene urazumljuje.

Otvaram usta svoja zadahtan u žudnji *
jer čeznem za zapovijedima tvojim.
Obrati se k meni i milostiv mi budi *
kao onima koji ljube ime tvoje.

Korake mi upravljaj po svom obećanju *
da nikakva opačina ne ovlada mnome.
Izbavi me od nasilja ljudskog, *
i naredbe tvoje ja ću čuvati.

Licem svojim obasjaj slugu svog *
i nauči me pravilima svojim!
Potoci suza potekoše mi iz očiju *
jer se Zakon tvoj ne čuva.

Slava Ocu i Sinu *
i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova. Amen.

PSALAM 81 (80) Protiv nepravednih sudaca
Ne sudite ništa prije vremena, dok ne dođe Gospodin (1 Kor 4, 5)

Bog ustaje u skupštini “bogova”, *
usred “bogova” sud održava.
“Dokle ćete suditkrivo, *
ići na ruku bezbožnima?

Štitite slaba i sirotu, *
vratite pravicu jadniku i siromahu!
Izbavite potlačenog i ubogog: *
istrgnite ga iz ruku bezbožnih!”

Ne shvaćaju niti razumiju, †
po mraku hodaju: *
poljuljani su svi temelji zemlje.

Rekoh doduše: “Vi ste bogovi *
i svi ste sinovi Višnjega!
Ali ćete kao svi ljudi umrijeti, *
past ćete kao svatko od velikih!”
Ustani, Bože, i sudi zemlju, *
jer si s pravom gospodar svih naroda.

Slava Ocu i Sinu *
i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova. Amen.

PSALAM 120 (119) Neprijatelj mira
U nevolji strpljivi, u molitvi postojani (Rim 12, 12)

Kad bijah u nevolji, Gospodinu zavapih *
i on me usliša.
Gospodine, izbavi dušu moju
od usana prijevarnih, *
od zlobna jezika!

Kojim zlom da te prokunem, *
prijevarni jeziče?
Strelicama oštrim iz ratničke ruke *
i ugljevljem žarkim.

Jao meni što mi je boraviti u Mešeku *
i stanovati u šatorima kedarskim!
Predugo mi duša mora živjeti *
s mrziteljima mira.
Kada o miru govorim, *
oni sile na rat.

Slava Ocu i Sinu *
i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova. Amen.

Antifona
Aleluja, aleluja, aleluja.

DOPUNSKA PSALMODIJA ZA TREĆI, ŠESTI I DEVETI ČAS

KRATKO ČITANJE 2 Tim 2, 8.11
Spominji se Isusa Krista, uskrsla od mrtvih, od potomstva Davidova — po mojem evanđelju. Vjerodostojna je riječ: Ako s njime umrijesmo, s njime ćemo i živjeti.

R. Gospodine, ostani s nama, aleluja.
O. Jer zamalo će večer, aleluja.

MOLITVA
Bože, ti si poniženjem svoga Sina podigao pali svijet. Udijeli svome narodu svetu radost: oslobodio si ga ropstva grijeha, privedi ga uživanju vječnog veselja. Po Gospodinu.

R. Amen.
Blagoslivljamo Gospodina.
O. Bogu hvala.