05. VAZ – 9. ČAS – SV. KATARINA SIJENSKA – b

V. VAZMENI TJEDAN – PONEDJELJAK
05. VAZ – SV. KATARINA SIJENSKA, djevica i crkvena naučiteljica

SREDNJI ČAS

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu. Kako bijaše. Aleluja.

DEVETI ČAS

HIMAN

U sveti čas popodnevni
Na križu Janje izdahnu:
On tmine grijeha rasprši
I sav svijet svjetlom obasja.

Gle dan se bliži smiraju,
A Krista u grob polažu,
On mrtve tada poziva
Iz groba neka ustanu.

Sva slava Ocu vječnomu
I uskrslomu Sinu mu,
Sa Tješiteljem Presvetim
U vječne vijeke vjekova. Amen.

PSALMODIJA

Antifona
Aleluja, aleluja, aleluja.

PSALAM 19 (18 B) Hvalospjev Bogu, učitelju Zakona
Budite dakle savršeni kao što je savršen Otac vaš nebeski (Mt 5, 48)

Savršen je Zakon Gospodnji – dušu krijepi; *
pouzdano je Svjedočanstvo Gospodnje –
neuka uči;
prava je naredba Gospodnja – srce sladi; *
čista je zapovijed Gospodnja – oči prosvjetljuje;

neokaljan strah Gospodnji – ostaje svagda; *
istiniti sudovi Gospodnji – svi jednako pravedni,
dragocjeniji od zlata, zlata čistoga, *
slađi od meda, meda samotoka.

Sluga tvoj pomno na njih pazi, *
vrlo brižno on ih čuva.
Ali tko propuste svoje da zapazi? *
Od potajnih grijeha očisti me!
Od oholosti čuvaj slugu svoga *
da mnome ne zavlada.
Tad ću biti neokaljan, *
čist od grijeha velikoga.

Riječi ti usta mojih omiljele *
i razmišljanje srca moga pred licem tvojim.
Gospodine, hridi moja, *
Otkupitelju moj!

Slava Ocu i Sinu *
i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova. Amen.

PSALAM 7  Molitva progonjena pravednika
Gle, sudac stoji pred vratima” (Jk 5:9)

(I) 1 – 10 

Gospodine, Bože moj, tebi se utječem, *
od svih progonitelja spasi me, oslobodi,
da mi dušu ne zgrabe kao lav *
što razdire, a nema tko da izbavi.

Gospodine, Bože moj, ako to učinih, *
ako je nepravda na rukama mojim,
ako zlom uzvratih prijatelju, *
ili oplijenih nepravedna tužitelja:
neka mi dušmanin progoni dušu i zgrabi je, †
neka mi život u zemlju satre *
i jetru u prašinu baci.

Ustani, Gospodine, u svom gnjevu, †
digni se na bijes tlačitelja mojih. *
Probudi se! Sud mi sazovi!
Neka te okruži skupština naroda, *
nad njom sjedni visoko!

Gospodine, dosudi mi pravo po pravosti mojoj *
i po nevinosti koja je u meni.
Dokrajči bezakonje zlotvora, pravedna učvrsti, *
pravedni Bože koji proničeš srca i bubrege.

Slava Ocu i Sinu *
i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova. Amen.

(II) 11 – 18

Meni je štit Bog *
koji spasava čestita srca.
Bog je pravedan sudac, *
on povazdan prijeti:
ako se ne obrate, mač će naoštriti, *
luk će svoj zapet i pravo smjerit.
Spremit će za njih smrtonosno oružje, *
strijele će svoje užariti.
Eto, zlotvor zače nepravdu, †
otrudnje pakošću *
i podlost rodi.
Iskopa jamu i prodube; *
sam u jamu svoju pade!
Pakost će njegova pasti njemu na glavu, *
njemu na tjeme okrenut se nasilje njegovo.
A ja ću hvaliti Gospodina zbog pravde njegove *
i pjevat ću imenu Gospodina višnjega.

Slava Ocu i Sinu *
i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova. Amen.

Antifona
Aleluja, aleluja, aleluja.

DOPUNSKA PSALMODIJA ZA TREĆI, ŠESTI I DEVETI ČAS

KRATKO ČITANJE    Otk 19, 6b – 7
Zakraljeva Gospod, Bog naš, Svevladar. Radujmo se i kličimo i slavu mu dajmo jer dođe svadba Jaganjčeva, opremila se Zaručnica njegova!

R. Nađoh onoga koga ljubi duša moja, aleluja.
O. Uhvatila sam ga i neću ga pustiti, aleluja.

MOLITVA
Bože, ti si svetoj Katarini dao žar božanske ljubavi u razmatranju Gospodnje muke i služenju tvojoj Crkvi. Po njezinu zagovoru i nas pridruži Kristovu otajstvu da se vazda radujemo objavi njegove slave. Po Gospodinu.

O. Amen.
Blagoslivljajmo Gospodina.
O. Bogu hvala.