10. NKG – POVEČERJE – b

X. TJEDAN KROZ GODINU – PONEDJELJAK
10. NKG – Svagdan

POVEČERJE

POVEČERJE – Početak

Antifona
Razveseli dušu sluge svoga,
Gospodine, k tebi dušu uzdižem.

PSALAM 86 (85) Vapaj u trpljenju i progonstvu
Blagoslovljen Bog koji nas tješi u svakoj našoj nevolji (2 Kor 1, 3 – 4)

Prigni uho svoje, Gospodine, i usliši me *
jer sam bijedan i ubog.
Čuvaj dušu moju jer sam posvećen tebi; *
spasi slugu svoga koji se uzda u te!
Ti si moj Bog; Gospodine, smiluj mi se *
jer povazdan vapijem k tebi.

Razveseli dušu sluge svoga, *
jer k tebi, Gospodine; dušu uzdižem.
Jer ti si, Gospodine; dobar i rado praštaš, *
pun si ljubavi prema svima koji te zazivaju.
Slušaj, Gospodine, molitvu moju, *
i pazi na glas vapaja moga.
U dan tjeskobe vapijem k tebi, *
jer ćeš me uslišati.

Nema ti ravna među bozima, Gospodine,
nema djela kakvo je tvoje.
Svi narodi što ih stvori doći će
i klanjati se tebi, Gospodine, *
i slavit će ime tvoje.
Jer ti si velik i činiš čudesa: *
ti si jedini Bog.

Uči me, Gospodine, svojemu putu
da hodim u istini tvojoj, *
usmjeri srce moje
da se boji imena tvojega!
Hvalit ću te, Gospode, Bože moj,
svim srcem svojim, *
slavit ću ime tvoje dovijeka,
jer tvoje ljubavi prema meni ima izobilja, *
istrgao si moju dušu iz dubine podzemlja.

O Bože, oholice se digoše na me,
mnoštvo silnika život mi vreba *
I nemaju tebe pred očima.
No ti si, Gospodine Bože, milosrdan i blag, *
spor na srdžbu – sama ljubav i vjernost.
Pogledaj na me i smiluj se meni;
daj svome sluzi snage svoje *
i spasi sina sluškinje svoje!
Daj mi milostivo znak naklonosti svoje,
da vide moji mrzitelji i da se postide,
jer si mi ti, Gospodine, pomogao,
ti me utješio.

Slava Ocu i Sinu *
i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, †
tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova. Amen.

Antifona
Razveseli dušu sluge svoga,
Gospodine, k tebi dušu uzdižem.

KRATKO ČITANJE 1 Sol 5, 9 – 10
Bog nas je odredio da imamo spasenje po Gospodinu našem Isusu Kristu, koji je za nas umro da – bdjeli ili spavali – zajedno s njime živimo.

OTPJEV
R. U ruke tvoje, Gospodine, * predajem duh svoj.
U ruke tvoje, Gospodine, predajem duh svoj.
O. Otkupio si nas, Gospodine, Bože vjerni. Slava Ocu.
U ruke tvoje, Gospodine, predajem duh svoj.

Antifona
Brani nas, Gospodine, dok bdijemo,
čuvaj nas dok spavamo,
da bdijemo s Kristom i počivamo u miru.

ŠIMUNOV HVALOSPJEV Lk 2, 29 – 32
Krist svjetlost naroda i slava Izraelova

Sad otpuštaš slugu svoga, Gospodaru, *
po riječi svojoj u miru.
Ta vidješe oči moje, *
spasenje tvoje,
koje si pripravio *
pred licem sviju naroda.
Svjetlost na prosvjetljenje naroda, *
i slavu puka svoga izraelskoga.

Slava Ocu i Sinu *
i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, †
tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova. Amen.

Antifona
Brani nas, Gospodine, dok bdijemo,
čuvaj nas dok spavamo,
da bdijemo s Kristom i počivamo u miru.

MOLITVA
Udijeli, Gospodine, našem tijelu spasonosan počinak. Što smo danas posijali svojim radom, daj da u vječnosti žanjemo. Po Kristu.

Nato se reče:
O. Mirnu noć i sretan svršetak udijelio nam svemogući Gospodin.
O. Amen.

ANTIFONE BLAŽENE DJEVICE MARIJE

Slavna Majko Spasitelja,
Rajska dveri milostivna,
Koja vjerne vodiš k sreći,
Iznad mora zvijezdo divna!

O pomozi palom svijetu,
Koji želi ozdravljenje,
Ti, što rodi Stvorca svoga
Prirodi na udivljenje.

Čuvši pozdrav Gabriela
Donese nam život svima,
Djevom zače, Djevom osta:
Smiluj nam se grešnicima.

ili:

Rajska kruno, rajska slavo,
Anđeoska Gospo, zdravo.
Ti si korijen, ti si vrata,
S kojih sinu svjetlost zlata.

Ti si ljiljan djevičanstva,
Ti si nakit čovječanstva.
Zdravo, puno svih milina,
Moli za nas svoga Sina.

ili:

Zdravo Kraljice, majko milosrdna,
Živote, slasti i ufanje naše, zdravo.
K tebi vapijemo prognani sinovi Evini.
K tebi uzdišemo tugujući i plačući
u ovoj suznoj dolini.

Svrni, dakle, zagovornice naša,
one svoje milostive oči na nas
te nam poslije ovoga progona
pokaži Isusa, blagoslovljeni plod utrobe svoje,
O blaga, o mila, o slatka djevice Marijo!

ili:

Pod obranu se tvoju utječemo, sveta Bogorodice,
ne odbij nam molbe u potrebama našim,
nego nas od svih pogibli uvijek oslobodi,
Djevice slavna i blagoslovljena,
Gospođo naša, posrednice naša,
zagovornice naša!
Sa svojim nas Sinom pomiri,
svojemu nas Sinu preporuči,
svojemu nas Sin izruči! Amen.